Reklamacije
Kupac ima pravo da izjavi reklamaciju na kupljenu robu putem Internet trgovine "GIGA", usljed materijalnih nedostatka na kupljenoj robi, njene nesaobraznosti, kao i drugih razloga koji su predviđeni odredbama Općih uvjeta poslovanja Internet trgovine i Zakona koji uređuje zaštitu potrošača.
Prilikom preuzimanja pošiljke molimo kupce da u prisustvu kurira provjere svoj paket.
Veoma je važno da sva oštećenja u transportu, vidljiva na pakovanju proizvoda odmah budu prijavljena kuriru koji Vam isporučuje robu a ukoliko je oštećenje takvo da je uslovilo i oštećenje samog proizvoda ili gubitak dijelova nemojte potpisati prijem pošiljke.
Kupac je dužan pregledati primljenu robu čim je to prema redovnom toku stvari moguće, a najkasnije u roku od 8 (osam) dana od dana prijema robe, te ako roba ima određeni nedostatak, obavijestiti Prodavca bez odgode.
Reklamacije i primjedbe na artikle koji su predmet kupovine putem Internet trgovine kupci mogu prijaviti
kako slijedi:
Uputstvo za reklamacije
- Kupac je dužan pregledati primljenu robu, te ako roba ima određeni nedostatak, obavijestiti Prodavca o istom.
- Kupac Prodavca obavještava o nedostatku slanjem popunjenog Reklamacijskog zapisnika (obrazac popuniti na ovom LINK-U)
- Kupac je dužan pobliže opisati nedostatak, te priložiti fotografiju na kojoj je vidljiv nedostatak.
- Prodavac će bez odgode, čim je to prema redovnom toku stvari moguće, Kupcu potvrditi prijem njegove reklamacije (obavijesti o nedostatku).
- Prodavac će u najkraćem mogućem roku razmotriti svaku obavijest o nedostatku robe koju zaprimi od Kupca. U slučaju potrebe, radi provjere postoji li nedostatak, provjere vrste i prirode nedostatka i vremena kada je nedostatak nastao, Prodavac će od Kupca zatražiti da mu Kupac dostavi artikl radi pregleda istog, te isti preuzeti od Kupca putem kurirske službe BH POST EXPRESS.
- Kupac će od Korisničke podrške dobiti informaciju o terminu preuzimanja pošilje od strane kurirske službe BH POST EXPRESS.
- Popunjen Reklamacijski zapisnik i originalni fiskalni račun Kupac pakuje zajedno sa artiklom koje želi reklamirati.
- Zapakavati na način koji spriječava oštećenja proizvoda prilikom transporta (po mogućnosti u originalnu ambalažu)
- Na paketu navesti adresu primaoca:
"GIGA" d.o.o. Sarajevo"
Srđana Aleksića 22, 71 000 Sarajevo
Internet trgovina "GIGA"
i predati paket kurirskoj službi BH POST EXPRESS u terminu koji Kupac dogovori sa Korisničkom podrškom. - Kada Prodavac primi paket, poslat će potvrdu o prijemu pošiljke, na e-mail adresu Kupca.
- Reklamacijski zapisnik razmatra ovlašteno lice za prijem reklamacije u skladu sa postupkom rješavanja reklamacija potrošača.
- Odluka će Kupcu biti dostavljena u roku od (8) osam dana, od datuma prijema reklamacije.
PODRŠKA KUPCIMA:
Za pomoć nas pozovite na: + 387 61 062 797
ili nam pišite na e-mail: prodaja@giga.ba