Kupac ima pravo da izjavi reklamaciju na kupljenu robu putem Internet trgovine "GIGA", usljed materijalnih nedostatka na kupljenoj robi, njene nesaobraznosti, kao i drugih razloga koji su predviđeni odredbama Općih uvjeta poslovanja Internet trgovine i Zakona koji uređuje zaštitu potrošača.


Prilikom preuzimanja pošiljke molimo kupce da u prisustvu kurira provjere svoj paket.

Veoma je važno da sva oštećenja u transportu, vidljiva na pakovanju proizvoda odmah budu prijavljena kuriru koji Vam isporučuje robu a ukoliko je oštećenje takvo da je uslovilo i oštećenje samog proizvoda ili gubitak dijelova nemojte potpisati prijem pošiljke.


Kupac je dužan pregledati primljenu robu čim je to prema redovnom toku stvari moguće, a najkasnije u roku od 8 (osam) dana od dana prijema robe, te ako roba ima određeni nedostatak, obavijestiti Prodavca bez odgode.


Reklamacije i primjedbe na artikle koji su predmet kupovine putem Internet trgovine kupci mogu prijaviti
kako slijedi:


Uputstvo za reklamacije

  1. Kupac je dužan pregledati primljenu robu, te ako roba ima određeni nedostatak, obavijestiti Prodavca o istom.
  2. Kupac Prodavca obavještava o nedostatku slanjem popunjenog Reklamacijskog zapisnika (obrazac popuniti na ovom LINK-U)
  3. Kupac je dužan pobliže opisati nedostatak, te priložiti fotografiju na kojoj je vidljiv nedostatak.
  4. Prodavac će bez odgode, čim je to prema redovnom toku stvari moguće, Kupcu potvrditi prijem njegove reklamacije (obavijesti o nedostatku).
  5. Prodavac će u najkraćem mogućem roku razmotriti svaku obavijest o nedostatku robe koju zaprimi od Kupca. U slučaju potrebe, radi provjere postoji li nedostatak, provjere vrste i prirode nedostatka i vremena kada je nedostatak nastao, Prodavac će od Kupca zatražiti da mu Kupac dostavi artikl radi pregleda istog, te isti preuzeti od Kupca putem kurirske službe BH POST EXPRESS.
  6. Kupac će od Korisničke podrške dobiti informaciju o terminu preuzimanja pošilje od strane kurirske službe BH POST EXPRESS.
  7. Popunjen Reklamacijski zapisnik i originalni fiskalni račun Kupac pakuje zajedno sa artiklom koje želi reklamirati.
  8. Zapakavati na način koji spriječava oštećenja proizvoda prilikom transporta (po mogućnosti u originalnu ambalažu)
  9. Na paketu navesti adresu primaoca:
    "GIGA" d.o.o. Sarajevo"
    Srđana Aleksića 22, 71 000 Sarajevo
    Internet trgovina "GIGA"
    i predati paket kurirskoj službi BH POST EXPRESS u terminu koji Kupac dogovori sa Korisničkom podrškom.
  10. Kada Prodavac primi paket, poslat će potvrdu o prijemu pošiljke, na e-mail adresu Kupca.
  11. Reklamacijski zapisnik razmatra ovlašteno lice za prijem reklamacije u skladu sa postupkom rješavanja reklamacija potrošača.
  12. Odluka će Kupcu biti dostavljena u roku od (8) osam dana, od datuma prijema reklamacije.

PODRŠKA KUPCIMA:

Za pomoć nas pozovite na: + 387 61 062 797
ili nam pišite na e-mail: prodaja@giga.ba

Pogledaj asortiman